Секція 2. СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ СУПРОВОДУ ОСОБИСТІСНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ


Бродецька І.В, заступник директора з навчально-виховної роботи Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12.
Дмитришина К.В., учитель початкових класів Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12.


СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ СУПРОВОДУ ОСОБИСТІСНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.



Гнилицька Л.В., методист відділу освіти Добропільської міської ради


СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ


Дудушко Т. І., Оліяр О. Д.керівники міських ПНМК учителів початкових класів м. Добропілля


ПРОФЕСІЙНЕ ЗРОСТАННЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ - ОСНОВНИЙ НАПРЯМОК ДІЯЛЬНОСТІ ПНМК



 Самофалова Людмила Миколаївна, практичний психолог загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 міста Покровська


МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ТА ОСОБИСТІСНОГОСАМОВИЗНАЧЕННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ


У роботі висвітлюються процеси особистісного й професійного самовизначення вчителів початкових класів. Виділено декілька підходів до розуміння професійного самовизначення та його зіставлення з особистісним самовизначенням. Розглянуто функціональні ланки (потреби, мотиви, інтереси, цілі), що є частиною системи соціальної й особистісної детермінації творчої самореалізації вчителя початкових класів.



Немає коментарів:

Дописати коментар