Бродецька І.В, заступник директора з навчально-виховної роботи Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12.
Дмитришина К.В., учитель початкових класів Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12.
СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ СУПРОВОДУ ОСОБИСТІСНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Гнилицька Л.В., методист
відділу освіти Добропільської міської ради
СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
Дудушко Т. І., Оліяр О. Д., керівники міських ПНМК учителів початкових класів м. Добропілля
ПРОФЕСІЙНЕ ЗРОСТАННЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ - ОСНОВНИЙ НАПРЯМОК ДІЯЛЬНОСТІ ПНМК
МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ТА ОСОБИСТІСНОГОСАМОВИЗНАЧЕННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
У роботі висвітлюються процеси особистісного й професійного самовизначення вчителів початкових класів. Виділено декілька підходів до розуміння професійного самовизначення та його зіставлення з особистісним самовизначенням. Розглянуто функціональні ланки (потреби, мотиви, інтереси, цілі), що є частиною системи соціальної й особистісної детермінації творчої самореалізації вчителя початкових класів.
Немає коментарів:
Дописати коментар